Hvor viktig er fornøyde kunder

Har du noen gang tenkt på at Memira faktisk må komme i dialog med nye kunder hver eneste dag? Våre fornøyde kunder kommer nemlig ikke tilbake til oss etter endt behandlingsprosess……..

Det er få bransjer som er så avhengig av fornøyde kunder som det vi er. En kunde som opererer øynene sine og ikke lenger trenger noen synskorrigering, har heller ikke lenger behov for våre tjenester. Vi er derfor ekstremt avhengige av at våre kunder snakker godt om det vi har gjort for dem til andre, og det gjør man jo bare dersom man er fornøyd. I våre kundefornøydhetsundersøkelser svarer rundt 50 % av våre kunder at de har valgt Memira på grunn av anbefalinger fra venner og bekjente. På grunn av dette, har vi valgt å benytte en internasjonalt anerkjent metode for å måle grad av kundefornøydhet, nemlig metoden NPS (Net Promotor Score). NPS bygger på svar fra ett eneste spørsmål; ”Vil du anbefale Memira til en venn eller bekjent?”. Kunden svarer ut i fra en skala fra 0-10, der 0 er «Aldri» og 10 er «svært sannsynlig». Summerer vi alle kundebesvarelsene våre gjennom tidene, har vi en NPS på 62.

NPS beregnes ved å ta prosentandelen av de som har svart fra 9 eller 10, og trekke fra prosentandelsen som har svart fra 0-6. Dette blir en skala fra -100 til 100. Resultatet vår på 62, indikerer derfor at kundene våre er svært fornøyde.

Vil du lese hele artikkelen, finner du den her.

Last ned din brosjyre

Bestill tid

Se hvilke tider som er tilgjengelig akkurat nå

Eller book via telefon på 800 22 636

Fortsett å lese

10 ting å tenke på før en øyeoperasjon

10 ting å tenke på før en øyeoperasjon

Når du har bestemt deg for å gjennomføre en synskorreksjon gjenstår avgjørelsen om hvem som skal utføre den. Her får du vite hva som er viktig å tenke på før…

Les mer
Hvilke synsfeil finnes – og hva kan vi gjøre for å korrigere disse?

Hvilke synsfeil finnes – og hva kan vi gjøre for å korrigere disse?

Øyet er et veldig komplekst organ, og det er mange faktorer som kan påvirke dets helse og synskvalitet. Når det gjelder synsfeil er det primært fire typer: nærsynthet, langsynthet, skjeve…

Les mer
Tilgjengelighet hos Memira Eyecenter

Tilgjengelighet hos Memira Eyecenter

Å oppleve frihet uten briller og linser er noe vi i Memira Eyecenter ønsker å kunne tilby til flest mulig.  To av de mest vanlige årsakene til at vi sier…

Les mer

Vanlige spørsmål

Chatt nå

Chatta med kundeservice.

Utenfor åpningstid
Man – Fre 08:00 – 16:30
er det kun chatboter som er tilgjengelig

Ring oss

Kundeservice
Man – Fre 08:00 – 16:30
800 22 636

Stille et spørsmål

Lære mer

Gratis brosjyre
Last ned

Se prisene våre
Pris øyelaser
Pris linsebytte

Book en undersøkelse
Book nå