Hvor viktig er fornøyde kunder

Har du noen gang tenkt på at Memira faktisk må komme i dialog med nye kunder hver eneste dag? Våre fornøyde kunder kommer nemlig ikke tilbake til oss etter endt behandlingsprosess……..

Det er få bransjer som er så avhengig av fornøyde kunder som det vi er. En kunde som opererer øynene sine og ikke lenger trenger noen synskorrigering, har heller ikke lenger behov for våre tjenester. Vi er derfor ekstremt avhengige av at våre kunder snakker godt om det vi har gjort for dem til andre, og det gjør man jo bare dersom man er fornøyd. I våre kundefornøydhetsundersøkelser svarer rundt 50 % av våre kunder at de har valgt Memira på grunn av anbefalinger fra venner og bekjente. På grunn av dette, har vi valgt å benytte en internasjonalt anerkjent metode for å måle grad av kundefornøydhet, nemlig metoden NPS (Net Promotor Score). NPS bygger på svar fra ett eneste spørsmål; ”Vil du anbefale Memira til en venn eller bekjent?”. Kunden svarer ut i fra en skala fra 0-10, der 0 er «Aldri» og 10 er «svært sannsynlig». Summerer vi alle kundebesvarelsene våre gjennom tidene, har vi en NPS på 62.

NPS beregnes ved å ta prosentandelen av de som har svart fra 9 eller 10, og trekke fra prosentandelsen som har svart fra 0-6. Dette blir en skala fra -100 til 100. Resultatet vår på 62, indikerer derfor at kundene våre er svært fornøyde.

Vil du lese hele artikkelen, finner du den her.

Last ned din brosjyre

Bestill time

Se oversikt over ledige timer hos din nærmeste klinikk

Eller bestill time via telefon på 800 22 636

Fortsett å lese

Informasjon i forbindelse med Covid-19

Informasjon i forbindelse med Covid-19

Informasjon i forbindelse med Covid-19 På Memira Eyecenter prioriterer vi alltid din sikkerhet. Vi har godt innarbeidede prosesser som har til hensikt å gjøre din…

Les mer
7 myter om øyelaser

7 myter om øyelaser

Du har kanskje hørt om øyelaser, men er litt usikker på om det du har hørt stemmer? Her kan du lese mange faktaopplysninger om øyelaserkirurgi.

Les mer
20 – 20 – 20 – REGELEN

20 – 20 – 20 – REGELEN

Sitter du mye foran en skjerm og føler deg ofte sliten og trøtt i øyene? Her kommer et godt tips, om hvordan du kan redusere…

Les mer

Vanlige spørsmål

Chatt nå

Chatta med kundeservice.

Utenfor åpningstid
Man – Fre 08:00 – 16:30
er det kun chatboter som er tilgjengelig

Ring oss

Kundeservice
Man – Fre 08:00 – 16:30
800 22 636

Stille et spørsmål

Lære mer

Gratis brosjyre
Last ned

Se prisene våre
Pris øyelaser
Pris linsebytte

Book en undersøkelse
Book nå