Memira er den eneste i bransjen med en egen dedikert avdeling som sikrer kvaliteten i alle våre kliniske prosesser. Vårt systematiske kvalitetsarbeid sikrer det best mulige resultatet for deg, samtidig som vi alltid utvikler våre kliniske prosesser.
Kliniske resultat analyseres løpende på så vel metode som øyelege og optiker. Dessuten gjennomfører vi kundefornøydhetsundersøkelser på alle undersøkte og opererte kunder. Resultatene fra disse undersøkelsene sammenlignes og analyseres for å sikre at det kliniske resultatet samsvarer med kundens forventninger. Ytterligere en del i kvalitetssikringsarbeidet, er å sikre at alle medarbeidere får korrekt klinisk utdannelse. Kvalitetsavdelingen har ansvaret for innholdet i alle kliniske opplæringer, både når det gjelder introduksjon og videre utdanning. Dette er kjernen i vårt kvalitetsarbeid.
Vårt kvalitetsarbeid skal bidra til fornøyde kunder. Alle kundene får derfor muligheten i å delta i en fornøydhetsundersøkelse og gi oss kommentarer og konkrete tilbakemeldinger på sin opplevelse hos oss. Kunder som velger å operere seg, får mulighet til å gi oss feedback både 3- og 12 måneder etter sin operasjon. De som ikke gjør en operasjon hos oss, får samme mulighet 3 måneder etter sin forundersøkelse.