Kan jeg få pengene tilbake dersom jeg ikke blir fornøyd?

Vår målsetning som vi jobber etter hver eneste dag, er at våre kunder skal bli fornøyde.

Som kunde hos Memira dekkes du både av vår Trygghetsgaranti, samt NPS (Norsk Pasientskadeerstatning). Det er ikke uvanlig at man trenger kompletterende behandlinger etter det første inngrepet for å komme til et best mulig sluttresultat. Vi gjør alltid vårt ytterste for å komme frem til forventet resultat med behandlingen, uten ekstra kostnad for deg. Om du på tross av dette opplever at sluttresultatet ikke står til de forventningene som er kommunisert til deg, kan du gå til NPS for å søke om erstatning for operasjonen din.

Var denne siden nyttig?

Bestill time

Se oversikt over ledige timer hos din nærmeste klinikk

Eller bestill time via telefon på 800 22 636

Spør oss

Chatt nå

Chatta med kundeservice.

Utenfor åpningstid
Man – Fre 08:00 – 16:30
er det kun chatboter som er tilgjengelig

Ring oss

Kundeservice
Man – Fre 08:00 – 16:30
800 22 636

Stille et spørsmål

Lære mer

Gratis brosjyre
Last ned

Se prisene våre
Pris øyelaser
Pris linsebytte

Book en undersøkelse
Book nå