Hvor mange misfornøyde kunder har dere?

Kun 1 % av våre laserkunder, og 2 % av linsebyttekundene sier de ikke er fornøyd etter operasjonen.

99% av laserkundene og 98% av linsebyttekundene sier altså, på en glidende skala, at de er fornøyde med behandlingen de har fått hos oss.
Memira arbeider strukturert med kvalitet, pasientsikkerhet og pasientfornøydhet. Vi har en systematisk arbeidsprosess i alle ledd for at vi til enhver tid skal tilby den best individuelt tilpassede behandlingen. Disse prosessene resulterer i at vi sier nei til behandling til 20 % av de som kommer på undersøkelse til oss, som igjen sikrer høy kundefornøydhet.

Var denne siden nyttig?

Chatt nå

Chatta med kundesenter.

Utenfor åpningstid
Man – Fre 08:00 – 16:30
er det kun chatboter som er tilgjengelig

Ring oss

Kundesenter
Man – Fre 08:00 – 16:30
800 22 636

Stille et spørsmål

Lære mer

Gratis brosjyre
Last ned

Se prisene våre
Pris øyelaser
Pris linsebytte

Book en undersøkelse
Book nå