Første steget er å booke en undersøkelse hvor vi finner ut om det er mulig for deg å gjøre en øyelaser
Memiras optiker gjennomfører i løpet av en time en nøye og omsorgsfull undersøkelse, forteller hva du kan forvente deg etter en øyelaser, samt svarer på alle dine spørsmål. Les mer om undersøkelsen
2. Øyelaser
Dersom du er blant de rundt 80% som kan gjøre øyelaser, finner du og optikeren en tid til selve operasjonen
Du gjør vanligvis ikke undersøkelsen og operasjon den samme dagen. På operasjonsdagen møter du øyelegen, som da gjør en ny og helt uavhengig undersøkelse av øynene slik at vi får en dobbel kontroll på at forutsetningene for operasjon er optimale. Deretter gjøres selve øyelaserbehandlingen. Med alle forberedelsene samt selve inngrepet, vil dette ta ca 30 minutter. Deretter får du hvile i hvilerommet til du ønsker å dra hjem igjen.
3. Kontroller og oppfølging
De fleste ser bra allerede samme kveld som operasjonen ble gjort, og kan gå på jobben dagen etter øyelaseren
Du får med deg øyedråper som skal brukes i løpet av helingsprosessen. Du vil få helt klare tydelige instruksjoner om bruken før du drar hjem på operasjonsdagen. Du blir også kalt inn til flere kontroller i tiden etter operasjonen. I sjeldne tilfeller kan det være behov for kompletterende behandlinger for å oppnå ønsket resultat. Alt dette inngår i prisen du betaler for selve øyelaseroperasjonen.
4. Hva koster det?
Øyelaser koster fra 699 kroner per måned eller 29.900 kroner om du velger å betale alt på en gang
Prisen er for begge øynene og inkluderer alle legemiddel og kontroller som trengs. Prisliste
Dessuten inngår vår unike 5-årige trygghetsgaranti som innebærer at alt inngår i prisen og at Memira står for kompletterende behandlinger dersom behovet oppstår i løpet av fem år.
Trygghetsgaranti
Kostnadsfrie gjenbesøk
Kostnadsfrie kompletterende behandlinger
Kontakttelefon dersom du er bekymret for noe
Fri mottagelse på alle våre klinikker i Skandinavia
Memira er den eneste i bransjen med en egen dedikert avdeling som sikrer kvaliteten i alle våre kliniske prosesser. Vårt systematiske kvalitetsarbeid sikrer det best mulige resultatet for deg, samtidig som vi alltid utvikler våre kliniske prosesser.
Kliniske resultat analyseres løpende på så vel metode som øyelege og optiker. Dessuten gjennomfører vi kundefornøydhetsundersøkelser på alle undersøkte og opererte kunder. Resultatene fra disse undersøkelsene sammenlignes og analyseres for å sikre at det kliniske resultatet samsvarer med kundens forventninger. Ytterligere en del i kvalitetssikringsarbeidet, er å sikre at alle medarbeidere får korrekt klinisk utdannelse. Kvalitetsavdelingen har ansvaret for innholdet i alle kliniske opplæringer, både når det gjelder introduksjon og videre utdanning. Dette er kjernen i vårt kvalitetsarbeid.
Vårt kvalitetsarbeid skal bidra til fornøyde kunder. Alle kundene får derfor muligheten i å delta i en fornøydhetsundersøkelse og gi oss kommentarer og konkrete tilbakemeldinger på sin opplevelse hos oss. Kunder som velger å operere seg, får mulighet til å gi oss feedback både 3- og 12 måneder etter sin operasjon. De som ikke gjør en operasjon hos oss, får samme mulighet 3 måneder etter sin forundersøkelse.