Åse Bjerkan
Jeg var ordentlig lei av linser etter 20 års bruk. Merket også at øynene begynte å bli «slitne». Forventningene til operasjonen var å kunne se like klart som med linser – og synet har blitt like bra! Det som i tillegg har vært et pluss, er å slippe sviende øyne som jeg ofte fikk foran PC-skjermen. Det er herlig å slippe å ta på seg linser om morgenen og å se klart hele tiden.
Åse Bjerkan
Yrke:
Pasientkoordinator
Synsfeil:
Nærsynthet
Operasjon:
LASEK
Alder ved operasjon:
37 år
Bestill time
Se oversikt over ledige timer hos din nærmeste klinikk
Eller bestill time via telefon på 23 96 03 92
Flere kunder

”«Resultatet er fantastisk! Hadde visst hvordan det føltes og hvordan prosessen var, hadde jeg gjort det mye tidligere.»”
Nevin Makarena Sanchez Tetik
Markedsfører

”Det var helt surrealistisk å åpne øynene og faktisk kunne se – uten linser eller briller”
Kjerstin Ofstad Drager
Innholdsprodusent og rådgiver
Vis Per Christian Ellefsens reise”Det handler ikke bare om syn – det handler om frihet.”
Per Christian Ellefsen
Skuespiller

”Kom deg til Memira, få synet fikset. Du kommer ikke til å angre på det.”
Daniel Sjursæther
Jeger og markedsfører

”Når det gjelder øynene, måtte jeg velge et sted med erfaring og kompetanse. Derfor valgte jeg Memira.”
Anne Marie Ottersen
Skuespiller

”Verdt hver eneste krone!”
Sune Odd Wenzel
Frisbeespiller

”Det var trygt og helt smertefritt! Jeg er så fornøyd med linsebytte.”
Hilde Louise Asbjørnsen
Artist og låtskriver

”Å kunne se klart igjen gir en utrolig følelse av frihet – og det slår det meste!”
Carola Häggkvist
Artist

”Enklere, smartere, og definitivt verdt det!”
Kim Haugen
Skuespiller og regissør